نام شرکت - کاور

ثبت شرکت تولید مواد ضد عفونی کننده

مراحل و مدارک موردنیازو انواع شرکت ها

ثبت شرکت تولید مواد ضد عفونی کننده

تولید الکل و مواد ضد عفونی کننده یکی از اساسی ترین نیازهای هر جامعه است و همواره بخصوص الکل در صنایع مختلف کاربرد داشته و به همین جهت بازار بسیار خوبی دارد. از این رو بسیاری از افراد به دنبال تولید الکل و مواد ضد عفونی کننده با استفاده از فرمولاسیون های مختلف هستند. نکته مهمی که برای تولید انبوه مواد ضد عفونی کننده و الکل حائز اهمیت است، معتبر بودن برند های تولید کننده این مواد است و بدون داشتن شخصیت حقوقی نمی توان با تکیه بر نیاز بازار اقدام به تولید این مواد کرد.

در کنار برند تجاری ، نام و شخصیت حقوقی تولید کننده الکل و مواد ضد عفونی کننده بسیار اهمیت دارد، ضمن اینکه برای دریافت مجوز از وزارت بهداشت، باید قبلا کد اقتصادی خود را دریافت کرده باشید. برای این منظور نیاز به ثبت شرکت دارید.

انواع شرکت های قابل ثبت برای تولید مواد ضد عفونی کننده

 مطابق با قانون تجاری ایران به صورت کلی 7 نوع شرکت تجاری در ایران وجود دارد که تقریبا با هر یک از این شخصیت های حقوقی می توان برای تولید قانونی الکل و مواد ضد عفونی کننده اقدام کرد. اما معمولا دو نوع از این شرکت های تجاری برای ثبت در حوزه مواد ضد عفونی کننده و الکل کاربرد بیشتری دارند و مورد توجه هستند.

شرکت سهامی خاص و شرکت با مسئولیت محدود دو نوع شرکتی هستند که اغلب افرادی که قصد فعالیت در این حوزه را دارند، در این قالب ها شرکت خود را ثبت می کنند. البته اگر قصد شما راه اندازی یک مجتمع بزرگ صنعتی در حوزه تولید مواد بهداشتی، الکل، مواد ضد عفونی کننده و برخی از اقلام خوراکی باشد استفاده از قالب شرکت سهامی عام و یا شرکت تعاونی نیز می تواند قالب های مناسبی باشد.

اما راه اندازی یک شرکت تولید الکل و مواد ضد عفونی کننده در قالب شرکت سهامی خاص و با مسئولیت محدود را در ادامه بیشتر با هم مرور خواهیم کرد.

تعریف و فواید مواد ضدعفونی کننده

Disinfectant یا مواد ضدعفونی کننده موادی هستند که برای ضدعفونی کردن انواع سطوح به کار می روند ضدعفونی کننده ها در واقع قابلیت از بین بردن میکروب، باکتری و هر نوع آلودگی را دارند. عملکرد این مواد اینگونه هستند که با تاثیر و تخریب دیواره سلولی یا سیستم متابولیسم باکتری ها و مشتقات آن باعث از بین رفتن آن ها می شود. لازم به ذکر است که این مواد با داروهایی که برای از بین رفتن باکتری ها و میکروب ها در بدن انسان استفاده می شود، ماهیتی متفاوت دارند.

مشاوره رایگان ما برای ثبت شرکت

مشاوره ما در تمامی زمینه های کاری موسسه ، صد در صد رایگان می باشد و همچنین جهت رفاه حال شما کاربران عزیز ، راه ها متعددی برای ارائه این خدمات قرار داده شده است. شما می توانید هر یک از این گزینه ها را به دلخواه خود انتخاب کنید و یا با مطالعه ادامه مطالب و دیدن فیلم های کوتاه ما ، بیش از پیش به هدف خود نزدیک شوید.

انواع ضدعفونی کننده ها

از آنجایی که سطوح مختلف با جنس های متفاوت در اطراف ما وجود دارد و نمی توان همه ی آن ها را با یک نوع مواد ضدعفونی کننده تمیز کرد از همین رو انواع گوناگونی از این مواد ساخته می شود که شامل الکل، ضد عفونی کننده هوا، پراکسی اکسید ها، آلدئیدها، اکسید کننده ها، کاتیون آمونیوم نوع چهارم، فنول ها، فرمالدیید، ساولن، آب ژاول، کلر و … می باشد که هر یک از این مواد ضدعفونی کننده به میزان خاصی در پاک کردن آلودگی ها و ویروس ها تاثیر دارند.

ثبت شرکت تولید مواد ضد عفونی کننده 3

شرایط ثبت شرکت تولید الکل و مواد ضد عفونی کننده در قالب مسئولیت محدود

شرکت با مسئولیت محدود شرکتی است که جهت تشکیل آن حضور حداقل دو عضو الزامی می باشد و مسئولیت شرکاء در این نوع شرکت به میزان سرمایه آنهاست و نه بیشتر .

سرمایه اولیه این شرکت حداقل 100 هزارتومان در نظر گرفته شده است که شرکاء می بایست متعهد به پرداخت کل سرمایه شوند.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت تولید مواد ضد عفونی در قالب مسئولیت محدود :

– ارائه کپی شناسنامه و کارت ملی شرکاء

– اقرارنامه امضاء شده

– اصل گواهی عدم سوء پیشینه کیفری تهیه شده از مراکز پلیس+10

– ارائه مجوزهای لازم

-ارائه وکالتنامه رسمی به نام وکیل، در صورتی که امورثبت شرکت توسط وکیل صورت پذیرد.

شرایط ثبت شرکت تولید الکل و مواد ضد عفونی کننده در قالب سهامی خاص :

شرکت های سهامی شرکت هایی هستند که سرمایه در آنها به قطعات کوچکی به نام سهام تقسیم شده است . حضور حداقل 3 نفر عضو به همراه 2 نفر بازرس (بازرسین نباید از اعضاء باشند) جهت تشکیل این شرکت الزامی می باشد .

سرمایه اولیه برای این نوع شرکت مبلغ 100 هزارتومان در نظر گرفته شده است که می بایست حداقل 35% سرمایه به صورت نقدی پرداخت گردد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت تولید مواد ضد عفونی در قالب سهامی خاص:

– اصل گواهی عدم سوء پیشینه کیفری تهیه شده از مراکز پلیس+10

– امضاء اقرارنامه

– ارائه کپی شناسنامه و کارت ملی شرکاء و کلیه اعضاء

– ارائه مجوزهای لازم

-ارائه وکالتنامه رسمی به نام وکیل، در صورتی که امورثبت شرکت توسط وکیل صورت پذیرد.

ثبت شرکت تولید مواد ضد عفونی کننده 4

اخذ جواز برای شرکت تولیدی الکل و مواد ضد عفونی کننده در این دوران لازم نیست!

همه‌ی شرکت‌هایی که به ثبت رسانده می شوند برای هرگونه‌ فعالیت تولیدی نیاز به اخذ مجوزهایی از وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها مرتبط دارند. ولی به خاطر وضعیت بحرانی ویروس کرونا و شرایط کنونی کشور، به گفته‌ی مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت نیازی به اخذ مجوز تولید الکل از طرف این وزارتخانه وجود ندارد.

آیا با کلیه خدمات ما آشنا شده اید؟

ثبت پایتخت با بیش از 12 سال سابقه کاری در زمینه ثبت شرکتها با بهره مندی از کارشناسانی مجرب و با تجربه در تمامی زمینه های مرتبط آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز و گرامی می باشد. برای دیدن خدمات ما به صفحه اصلی مراجعه فرمایید.

شرکت سهامی خاص

لینک های مرتبط به این خدمات