مقدمه بخش مقالات ثبت شرکت

این بخش مربوط به مقالات ثبت شرکت و تمامی قوانین و متون مرتبط به آن می باشد. کارشناسان ثبت پایتخت در تمامی زمینه های کاری خود در تلاشند تا بیش از پیش هرچه بیشتر خدمات ، امکانات و اطلاعات مناسبی را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهند ، در همین راستا صفحه مقالات راه اندازی شده و برای آن دسته از مخاطبانی که به دنبال به روز کردن اطلاعات خود هستند مطالب مفیدی نوشته شده است. لازم به ذکر است بیشتر مطالب از منابع معتبری برداشته شده اند که حتما در انتهای آنها ذکر خواهد شد.

مقالات حقوقی ثبت شرکت

برای دیدن هر کدام از مطالب کافیست روی آن کلیک کنید.
انواع اظهار نامه 1
ثبت شرکت

انواع اظهارنامه مالیاتی چیست؟

انواع اظهارنامه مالیاتی چیست؟ تعریف انواع مالیات و اظهارنامه انواع اظهارنامه مالیاتی چیست؟ برابر با قانون مالیات بر ارزش افزوده و مالیات های مستقیم، از

ادامه مطلب »
43- انحلال شرکت های سهامی در چه مواردی صورت میگیرد؟
راهنمای ثبت شرکت

انحلال شرکت های سهامی

انحلال شرکت های سهامی در موارد ذیل صورت می گیرد : در صورت ورشکستگی شرکت وقتی که شرکت موضوعی را برای آن تشکیل شده است

ادامه مطلب »
1- مراحل ثبت انحلال شرکت
ثبت شرکت

مراحل ثبت انحلال شرکت

مراحل ثبت انحلال شرکت مراحل ، مدارک ، شرایط انحلال از صفر تا 100 ثبت انحلال شرکت به چه معناست؟ انحلال شرکت به معنی از

ادامه مطلب »

توجه کنید :

مطالب قرار داده شده بر اساس درخواست شما کاربران و نظرات داخل سایت تهیه شده است. پس برای بهبود مطالب حتما نظرات خود را برای ما بنویسید و همچنین از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. مطالب به شما آموزش می دهند که روند کاری طی شده توسط مشاورهان ثبت پایتخت چیست و چرا قوانین و مقررات سختی برای هر بخش قرار داده شده است و ما چگونه به شما کمک می کنیم که این سد بزرگ را از بین برده و کسب و کاری موفق داشته باشید.