خدمات رتبه بندی شرکت ها به صورت تخصصی

فروش شرکت های رتبه دار و اخذ رتبه برای شرکت ها در تهران

رتبه بندی شرکت در ثبت پایتخت در یک نگاه

فروش شرکت رتبه دار

شماره تماس مستقیم : 09123557310

اخذ رتبه برای شرکت ها

شماره تماس مستقیم : 09123557310

مشاوره رایگان

شماره تماس مستقیم : 09123557310

چرا ثبت پایتخت؟

فروش شرکت رتبه دار فقط در یک هفته : موسسه ثبت پایتخت شرکت های رتبه دار آماده ای در اختیار دارد که به راحتی می تواند در عرض یک هفته این شرکت را به نام مشتری خود انتقال دهد ، با این کار در زمان ، هزینه ها و مراحل اداربی صرفه جویی می شود. اما چرا؟

اخذ رتبه برای شرکت ( 4 ماهه ) : با اینکه به شما پیشنهاد می کنیم از خدمات فروش شرکت های رتبه دار موسسه ثبت پایتخت بهره مند شوید ، اما گاهی اوقات شرایط برای این کار مهیا نیست و شما نیاز دارید برای شرکت خودتان رتبه اخذ کنید. یکی از خدمات ثبت پایتخت اخذ رتبه برای شرکت ها می باشد. زمان روند این کار حدودا 4 ماه بوده و صفر تا صد آن را موسسه برای شما انجام خواهد داد.

پخش کننده آپارات ( مناسب برای کاربران داخل ایران )

ویدئو کامل رتبه بندی شرکت ها

چرا بهتر است برای رتبه بندی به موسسه ثبت پایتخت مراجعه کنیم؟

موسسه ثبت پایتخت شرکت های رتبه دار آماده ای دارد که این شرکت ها را به مشتریان خود انتقال می دهد. این روند انتقال فقط 7 الی 10 روز کاری زمان می برد.

اگر در روند رتبه بندی شرکت خطایی دهد؟

در حالت عادی این روند حدود 4 الی 5 ماه طول می کشد و اگر خطایی در این روند به وجود آید شاید تا یک سال این روند طولانی تر شود.

ثبت گرید توسط خودمان به صرفه تر است یا ثبت پایتخت؟

بستگی دارد ، اگر تسلط کافی داشته باشید و زمانی که صرف می کنید ، درآمدزایی برای شما ندارد. قطعا خودتان ، ولی اگر در این زمان تلف شده یک مزایده از دست بدهید ، تقریبا 10 برابر زیان متقبل شدید. پس حساب کنید بعد عمل کنید.

اصلا رتبه بندی در 7 روز داریم؟

خیر ، ثبت پایتخت شرکت های رتبه دار آماده طی 7 روز به شما تحویل می دهد و این راه میانبر است. اخذ رتبه یا گرید برای شرکت حدود 5 ماه زمان می برد.

چطوری با انتقال شرکت های رتبه دار در هزینه ها صرفه جویی می شود.

با داشتن رتبه و گرید شما می توانید در مناقصات و مزایدات شرکت کنید که فرض کنید سود این پروژه برای شما 1.000.000.000 تومان می باشد. این در حالیست که شما هزینه ای حدود 7% این مبلغ را پرداخت کردید و شرکت رتبه دار خود را در عرض یک هفته خریداری کردید. حال اگر بخواهید برای شرکت خود در خوشبینانه ترین حالت رتبه اخذ کنید ، حدودا 4 ماه زمان لازم دارید که قطعا مزایده پرسود خود را در این بازده از دست داده اید. این در حالیست که در صورت خرید شرکت رتبه دار ، شما همه امکانات را دریافت کردید یعنی 1- کد اقتصادی دارید ، 2- مهندس دارید ، 3- رتبه دارید و … .

چرا پیشنهاد می شود اشخاص بی تجربه برای شرکت خود رتبه اخذ نکنند.

چون در صورت بروز هرگونه خطایی در روند دریافت رتبه ، سازمان روی موضوع حساس شده و پروسه زمانی به 2 برابر افزایش پیدا می کند و ممکنه است برای اخذ رتبه 8 ماه تا 1 سال زمان نیاز باشد. فرض کنید در طول این زمان چند پروژه از دست می رود و چندصد میلیون از بین خواهد رفت.

لیست مهمترین عناوین رتبه 5 پیمانکاری

رتبه 5 پیمانکاری ساختمان

رتبه 5 ساختمان

فعالیت هایی نظیر ساخت بناهای فلزی، آجری، چوبی، سنگی، سازه های ساختمانی، اجرای پیاده روها، محوطه های عمومی و… است.

رتبه 5 پیمانکاری راه

رتبه 5 راه

شرکت های پیمانکاری ابنیه یا تاسیسات یا آب جهت اخذ و دریافت پروژه از نهادها و سازمانهای دولتی.

رتبه 5 پیمانکاری نفت و گاز

رتبه 5 نفت و گاز و نیرو

مرتبط با شبکه های برقی و تاسیسات برق، تولید نیرو، توزیع نیرو و انتقال آن، فعالیت نیروگاه ها، پستهای توزیع و الکترونیک خاص و عام و …

رتبه 5 پیمانکاری کشاورزی

رتبه 5 کشاورزی

مربوط به شرکت های مهندسی کشاورزی ، محیط زیست ، منابع طبیعی ، عمران آب ، مهندسی کشاورزی گرایش آب و ...

رتبه 5 پیمانکاری تاسیسات

رتبه 5 تاسیسات

رتبه بندی مربوط به شرکت های مهندسی مکانیک ،الکترومکانیک، برق ، ارتباطات، ابزار دقیق، شیمی

رتبه 5 پیمانکاری آب

رتبه 5 آب

امور مرتبط با سدها و نیروگاه های آبی، تونل های آب و سازه های هیدرولیکی، شبکه های توزیع آب، تصفیه خانه های بزرگ و ...

رتبه بندی پیمانکاران چیست؟

رتبه بندی یا گرید یک نوع معیار صلاحیت گذاری برای تضمین کیفیت و کمیت پیمانکاران در ارائه ی خدمات و دفاع از حقوق بهره وران می باشد که توسط معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری اتخاذ می شود.

مراحل اخذ رتبه 5 پیمانکاری

جهت اخذ رتبه 5 پیمانکاران در مرحله اول، پس از ثبت شرکت، متقاضی باید مدارک لازم در زمینه رشته های مورد تقاضا را داشته باشد .

نکته: دو سوم اعضای هیئت مدیره شرکت حتما باید لیسانس فنی داشته باشند.

پس از دارا بودن شرایط فوق مراحل به شرح ذیل میباشد
1- داشتن یک شرکت سهامی خاص یا مسئولیت محدود اخذ کد اقتصادی 12 رقمی از سوی سازمان امور مالیاتی کشور.

2- انجام مراحل پیش ثبت نام

  • مرحله اول

در این مرحله ابتدا باید یک ایمیل بنام شرکت با دامنه ir  ایجاد گردد سپس با مراجعه به سایت https://sajat.mporg.ir در قسمت پیش ثبت نام ایمیل را وارد و یک نام کاربری پیشنهادی وارد نمایید. (ایمیل .ir را می توانید در سایت رایانامه چاپار که برای رتبه بندی شرکت مورد تایید است بسازید.)

  • مرحله دوم

پس از آن با مراجعه به ایمیل خود رمز عبور را درسایت ساجات وارد نمایید و وارد فرم پیش ثبت نام شوید. در فرم پیش ثبت نام می بایست مشخصات مدیر عامل طبق روزنامه وارد گردد.

نکته: توجه داشته باشید که صفحه اول اساسنامه در فرم پیش ثبت نام با حجم کمتر از 200KB اسکن و الصاق گردد.

  • مرحله سوم

پس از ورود اطلاعات و نهایی کردن فرم پیش ثبت نام، آن را پرینت گرفته و همراه با مدارک به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ارسال میکنیم.

4- مدارک موردنیاز:

1- فرم پیش ثبت نام

2- کپی روزنامه رسمی تاسیس، آخرین هیئت مدیره، آخرین تغییر آدرس شرکت

3- کپی برگه کد اقتصادی شرکت

4- کپی فیش تلفن از آخرین آدرس شرکت همراه با کد پستی

5- کپی مدارک تحصیلی اعضای شرکت جهت بررسی دوم.

پس از ارسال تمامی مدارک فوق به دبیرخانه سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اخذ رسید از دبیرخانه طی 14 روز کاری یک شناسه کابری و رمز ورود به آدرس ایمیل شرکت می آید که توسط آن وارد سایت ساجات شده و مراحل ثبت نام را انجام میدهیم.

شرایط مهندس برای اخذ رتبه 5 پیمانکاری

برای افراد امتیاز آور: مهندسینی که عضو هیئت مدیره باشند، برای اخذ رتبه 5 پیمانکاری باید یکی از شرایط زیر را برای تائید صلاحیت باید داشته باشند

1- یک مهندس با حداقل مدت 7 سال سابقه بیمه مستند با کار مرتبط در شرکت رتبه دار باشد. لازم به ذکر است که چنانچه سوابق بیمه از شرکتی است که دارای رتبه نمی باشد تنها شرط پذیرش این است که آن شرط پروژه های مرتبط با رشته مورد تقاضا داشته باشد.
2- دو نفر مهندس با 3 سال سابقه بیمه مستند و مرتبط با کار در شرکت رتبه دار باشد. حسن داشتن دو مهندس با سه سال سابقه بیمه در این است که در این صورت شرکت می تواند در دو رشته ی تحصیلی مهندیس تقاضای رتبه نماید.

در پایان باید بدانید که شرط اخذ رتبه 5 پیمانکاری تنها داشتن افراد امتیاز آور می باشد و داشتن پروژه یا توان مالی و تجهیزات مورد نیاز نمی باشد و این شرایط برای اخذ رتبه های 4 و 3 و 2 و در نهایت 1 می باشد.

اگر نتوانید مراحل اخذ رتبه 5 و رتبه بندی را انجام دهید؟

همانطور که در قسمت اول در فیلم کوتاه مشاهده کردید ، یکی از خدمات تخصصی موسسه ثبت پایتخت ، رتبه بندی شرکت ها و خرید و فروش شرکت های رتبه دار در زمان بسیار کوتاه می باشد که نه تنها بسیار به مقرون به صرفه می باشد ، بلکه در بازه زمانی بسیار کوتاه تر و با دردسرهای کمتری انجام خواهد شد.